zpět

Provoz během epidemie COVID-19

corona_2

Vážení obchodní partneři,
rádi bychom vás upozornili, že i přes mimořádnou situaci způsobenou šířením nového typu koronaviru i nadále přijímáme objednávky a zajišťujeme distribuci materiálů.


Z důvodu epidemiologické situace jsme se však rozhodli zavést následující opatření, jejichž cílem je ochrana vašeho zdraví a zdraví našich zaměstnanců:


  • Všechny provozy Sto jako prodejní místa a showroomy jsou do odvolání uzavřené a chceme Vás poprosit realizovat veškerou komunikaci a objednávky výhradně telefonicky nebo emailem.
  • Do odvolání je přerušen maloobchodní prodej konečným spotřebitelům.
  • Platby za materiál je možné realizovat výhradně prostřednictvím faktury nebo proforma faktury. Do odvolání není možné platit v hotovosti, kartou ani na dobírku.
  • Osobní vyzvednutí materiálů lze realizovat před našimi sklady, tak aby byl vyloučen blízký kontakt mezi zákazníky a našimi zaměstnanci.
  • Během mimořádné situace způsobu epidemií nového koronaviru bude otevírací doba na našich pobočkách probíhat jak během zimního provozu a to následovně:
    • Prodejní centrum Praha bude otevřeno: Po-Pá: 8-16 hod.
    • Prodejní centrum Olomouc bude otevřeno: Po-Pá: 8-15:30hod.

Děkujeme za pochopení a v případě potřeby zodpovědět jakékoliv dotazy se neváhejte obrátit na naše obchodně-technické poradce, kteří jsou vám neustále k dispozici.



Společnost Sto s.r.o. jakožto prodávající upozorňuje kupujícího na některé důsledky pro danou dodávku zboží v souvislosti s nouzovým stavem, vyhlášeným Usnesením vlády České Republiky ze dne 12. března 2020 č. 194 a navazujících preventivních opatření vlády a dalších veřejnoprávních orgánů v souvislosti s výskytem epidemie koronaviru SARS CoV-2 (Covid-19). Cílem společnosti Sto s.r.o. jakožto prodávajícího je dodat objednané zboží v co nejkratším termínu, nicméně v uvedených souvislostech upozorňuje, že pokud je v nabídce prodávajícího (ve formě specifikace či jiné formy nabídky, či v jiném dokumentu) uváděný termín dodání, jedná se pouze o předpokládaný termín dodávky zboží, který se s ohledem na uvedený nouzový stav a následná omezení může změnit. Tyto změny mohou být také v souvislosti s okolnostmi a opatřeními, která nelze dopředu odhadnout a mohou být přijata jak na straně veřejnoprávních orgánů, tak u prodávajícího i u jeho dodavatelů. Z těchto důvodů nebude případné nedodržení předpokládaného termínu dodání možné považovat za nedodržení smluvních podmínek a kupující akceptací dané nabídky s tímto možným prodloužením termínu dodání ze strany prodávajícího souhlasí.


Současně prodávající upozorňuje kupujícího, že zboží nelze objednat ani doručit do oblastí a měst uzavřených z důvodu výskytu Covid-19. Pokud se nachází kupující či osoby určené pro převzetí zboží v den dodání v karanténě, je jeho povinností informovat dopředu telefonicky a e-mailem prodávajícího a dopravce a sjednat s nimi jiný možný termín doručení, popřípadě distanční ponechání zboží „přede dveřmi“, v opačném případě je kupující odpovědný za případné zmaření doručení.

Kontakty na obchodně-technické poradce

V případě potřeby se můžete kdykoliv obrátit na naše obchodně-technické poradce, kteří jsou neustále připraveni odpovědět na všechny vaše případné dotazy.