Sto je nadále světovým lídrem na poli externích zateplovacích systémů

Možná si řeknete, že to by o sobě mohl říct každý z větších dodavatelů kontaktních zateplovacích systémů. Mohl, ale na rozdíl od ostatních to má Sto „černé na bílém“. Tu roli „šampióna“ mu navíc udělil nezávislý tým švýcarské univerzity a svět o tom informoval prestižní německý hospodářský týdeník Wirtschaftswoche.
Naši západní sousedé mají jeden velmi dobrý zvyk, který by stálo za to zavést i u nás. Každoročně u nich vychází přehled středně velkých německých, rakouských a švýcarskýchfirem, které by si mohly ve svém oboru podnikání nárokovat označení „… global market leader“. Česky se to dá přeložit jako „světový lídr trhu v oboru … .“ Čtyři klíčová kritéria jsou předem dána a nelze je obejít – společnosti, které chtějí být těmito šampióny, musí mít ve svém oboru nejvyšší nebo druhý nejvyšší podíl na trhu, jejich roční obrat musí být nejméně 50 milionů EUR a alespoň polovina musí být vytvořena v zahraničí. Současně musí být aktivní alespoň na třech kontinentech.
Společnost Sto SE & Co. KGaA splnila všechna tato kritéria v oboru "vnější fasádní zateplovací systémy" a potvrdil to i žebříček, který pro rok 2021 vydala švýcarská univerzita HBM Unternehmerschule Univerzity St. Gallen ve spolupráci s německým týdeníkem „Wirtschaftswoche“ jako mediálním partnerem.